Keyhanger til logo tryk

Vil du gerne brande dig selv? Om det så er din virksomhed, dit brand, en organisation, dig selv – eller hvad du ellers ønsker at brande, så er det en god idé at komme ud med dit logo. På den måde kan folk begynde med at genkende og forbinde logoet med dig og din virksomhed.

Hvorfor er det en smart branding strategi?

Hvis vi siger McDonalds – så tænker du allerede på logoet, som minder om fuglevinger. Hvis vi siger Home, så tænker du på det røde nøglehul. Hvis vi siger Nike, så ser du hurtigt Nike symbolet for dig og sloganet ”Just do it”. Hvad med det røde kors? Det er naturligvis organisationen med samme navn. På den måde bliver brand og logo meget tæt forbundet, og det er vigtigt, at vi har et genkendeligt logo, som vil kunne brande vores virksomhed for os.

Logoer er ikke ligegyldige, de har netop en stor værdi i at markedsføre vores brand. Hvordan får du lige dit logo ud i verden? Du kan dele det på de sociale medier, og du kan lave merchandise med dit logo på.

En nem måde at gøre dette er ved at lave en keyhanger, som kan have dit logo på. Du kan for eksempel se
TopSupplies for at se et eksempel. Keyhangers med logo er billige, og de er nemme at give ud til folk.

Du skal tænke i en genstand, som folk gerne vil have, og som de gerne vil gå rundt med.

Hvorfor en keyhanger?

Keyhangers med logo er vildt smarte til at brande dig selv. Hvorfor er de lige det? Hvis folk putter deres nøgle i en keyhanger, så bruger de dem hele tiden, flere gange om dagen. De vil se dit logo hver gang, de låser deres cykel op, eller hver gang de skal ind i lejligheden eller på arbejde.

Helt ubevidst vil dit brand og logo stå frem for dem hver eneste dag. Folk tænker det ikke som en træls gimmick, de vil gerne have en gratis keyhanger, og du vil på en diskret måde minde dem om dit brand hele tiden.

Keyhangers kan man også have hængende i sin lomme, og de kan være super smarte. Særligt hvis du vælger en fed farve, vil folk gerne bruge dem.

Hvordan skiller man sig ud?

Det er ikke altid nemt at skille sig ud i mængden. Derfor må du tage alle de metoder, du kan, i brug. En metode er at lave merchandise, hvor du brander dig selv. Dette behøver ikke være en dyr omgang for dig, og det vil nok betale sig i sidste ende.

Du kan også lave andet merchandise, eller du kan lave annoncer på facebook, i avisen eller i s-togene. Der er uanede muligheder, men det er naturligvis ikke gratis. En gratis metode er at dele det gennem netværk. Hvis dine venner taler godt om dit brand, vil de sandsynligvis anbefale det til andre. Denne metode fungerer også godt. Held og lykke!